Поради
батькам!
У виконанні всіх завдань
виховання і навчання дітей батькам допоможуть знання про режим дня і його роль
для учнів.
Ви, як батьки, повинні знати, що
від рівня працездатності залежить, скільки часу учні витрачають на виконання
уроків. При низький працездатності школярі більше часу проводять за уроками,
менше гуляють, менше рухаються, що в свою чергу знижує працездатність. Учню
здається, що він віддає всі сили навчанню сидить за столом, не відривається від
книжок і зошитів, а результати невтішні.
Тому вам необхідно знати, як
змінюється працездатність школярів на протязі тижня.
1. В понеділок вона не дуже
висока: після вихідного дня відбувається відпрацьовування, повернення до
попереднього режиму дня, так як режим неділі відрізняється від режиму учбових
днів.
2. Найкраще всього працюється у
вівторок і середу, коли після відпочинку сил ще багато і учень вже увійшов у
навчальний режим.
3. У четвер з‘являються ознаки
стомлення, які підсилюються у п‘ятницю і в суботу. І так на протязі всього
навчального року.
Шановні батьки! Запам‘ятайте
також правила гігієни, які підтримують високу працездатність учнів.
Всім відомо, що зранку ваші діти
встають, прибирають ліжко, умиваються і чистять зуби, роблять зарядку,
снідають, одягаються і йдуть до школи.
Час їхнього підйому, вам допоможе
визначити чіткість, з якими вони виконують всі перелічені дії. Від цього
залежить, піднесення їм за 1 – 1,5 год. до початку занять або за 30-40 хв.
Поспішати не можна тому, що тоді учні виконують все не якісно бо не виконання обов‘язків
об‘єктивно не вистачає часу. Поспішність, ще шкідлива і тому, що при переході
від сну і до роботи потрібна поступовість і спокійна перебудова діяльності
різних органів і систем організму з режиму відпочинку до активного режиму.
Для того, щоб ваша дитина прийшла
в школу спокійною і активною, необхідно щоб звечора був приготовлений портфель,
одяг і не готувати все це на поспіх з ранку.
Батьки запам‘ятайте! Не можна
допускати, щоб діти готували уроки відразу після повернення зі школи. Після
обіду необхідно, щоб вони погуляли на свіжому повітрі 2-2,5 год.
Підготовка уроків проходить
успішно і швидко, коли учні працюють у спеціально обладнаному місці. Щоб не
порушувати осанку, потрібно слідкувати за позою своєї дитини. Якщо голова
постійно низько опущена і нахилена вбік, лікоть лівої руки звисає зі столу,
ліве плече опускається нижче правого, а хребет викривлений в вліво,
розвивається .
При письмі ручку слід брати за
4-5 см від кінчика.
Починаючи підготовку уроків слід
з письмових завдань, особливо з тих, які не важкі, так як необхідно поступово
увійти в роботу. Але саме важке завдання не слід залишати під кінець,
наростаюче в ході виконання уроків стомлення заважає сконцентруватися і успішно
виконати роботу.
Довга безперервна робота втомлює,
працездатність спадає, короткочасний відпочинок дозволяє відновити сили без
втрати робочого настрою. Більш довгий відпочинок збиває робочий настрій.
Під час заняття не потрібно
слухати радіо дивитися телевізор, одночасно з виконанням уроків що-небудь їсти.
Але під час перерви корисно виконувати декілька домашніх вправ справ.
Однією з умов успішного навчання
і виховання є довіра до дитини, її самостійності. Якщо учень бачить що вірять в
його сили, вірять в те, що він зможе перебороти труднощі в навчанні, виправити
поведінку, то це довір‘я підсилює його сили, вселяє впевненість в своїх силах,
народжує бажання краще вчитися!
“Режим дня першокласника”.
Пiдйом. Школяр має вставати о 7
годинi ранку. Наступнi 50 хвилин витрачаються на ранкову гiмнастику, воднi
процедури, снiданок. Зарядка тонiзує нервову систему, полiпшує роботу серця,
легень, сприяє гарнiй поставi. Снiданок дитинi потрiбен легкий, оскiльки
попереду об 10 годинi 30 хвилин її чекає другий гарячий снiданок у школi. Нехай
вдома дитина вип’є чай, з’їсть печиво, фрукти.
Дорога до школи. Батьки повиннi
показати дитинi найбезпечнiший шлях до школи, постiйно нагадувати про
дотримання правил вуличного руху.
Заняття у школi тривають до 12
год .
Для першокласникiв важливий
денний сон протягом години.
Для вiдновлення зниженої на
кiнець першої половини дня працездатностi доцiльний активний вiдпочинок.
Молодшим школярам рекомендують перебувати на свiжому повiтрi не менше трьох
годин в день. Це необхідно для того, щоб дитина росла здоровою.
Перед сном дитина має скласти в
ранець все, що необхiдно для занять, пiдготувати одяг, взуття до наступного
дня.
Сон. Першокласника рекомендують
вкладати спати не пiзнiше 21.00. Щоб забезпечити достатньо глибокий сон,
необхідно привчити дитину лягати i вставати завжди в один i той самий час;
практикувати перед сном 20 - 30 хв прогулянки на свiжому повiтрi, спати при
вiдчиненiй кватирцi.
Вiдхилення вiд режиму має бути
розумним, iндивiдуальним для кожної дитини, але батьки завжди мають дбати про
те, щоб сприяти дотриманню учнями основних режимних моментiв: глибокий i мiцний
сон, повноцінне харчування, достатнє перебування на свiжому повiтрi,
забезпечення загального розвитку дитини тощо.
Режим дня
першокласника
|
6.30 - 7.30
|
Ранкова гімнастика, туалет, водні процедури, прибирання ліжка. Сніданок.
|
|
7.30 - 7.50
|
Дорога до школи
|
|
8.00 - 12.00
|
Заняття у школі.
|
|
12.00 - 12.30
|
Дорога до дому.
|
|
13.00 - 14.00
|
Підготовка до обіду. Обід.
|
|
14.00 - 15.30
|
Денний відпочинок, спокійні ігри, читання книжок.
|
|
15.30 - 17.00
|
Прогулянка. Спостереження за природою та оточуючим світом.
|
|
17.30 - 18.30
|
Підготовка до вечері, вечеря.
|
|
18.30 - 20.30
|
Ігри, підготовка портфеля до наступного дня.
|
|
20.30 - 21.00
|
Підготовка до сну
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий